X
Menu
X

Echipa

Emilia ILIE

Ideea proiectului a pornit de la nevoia reală identificată în rândul elevilor de liceu care își doresc să existe o legătură mai strânsă între ceea ce se întâmplă la școală și ceea ce se cere de la ei la primul loc de muncă. Metoda „firmei de exercițiu” este ideală pentru cei care doresc să se familiarizeze, într-un mediu protejat, cu provocările mediului economic real.

Emil TÂRÂLĂ

Proiectul stimulează implicarea profesorilor în activități centrate pe nevoile elevilor. Aceștia își doresc ca școală să îi pregătească mai mult pentru „viața reală”, iar acest proiect vizează tocmai acest gen de nevoie. Este important ca elevii să învețe, încă de pe băncile școlii, să lucreze în echipă, să-și asume riscuri și chiar să greșească !

Simion ILIE

Paradigma educației românești asociază prea des greșeala cu vina sau pedeapsa, în sistemele de educație mai avansate, greșeala este sursă de învățare. Prin metoda „firmei de exercițiu” elevii sunt „încurajați” să greșească, cu condiția să reflecteze mai apoi la cauzele și condițiile ce au condus la acele decizii/acțiuni eronate.

UA-60788764-1